Premium Berlin Premium Berlin is an absolute “must” in the fashion week calendar of international buyers. It is the only trade show that puts fashion and lifestyle in the high-end segment together in this size and quality. Bijorhca Bijorhca is the only international trade show dedicated to the entire jewellery market in France. Franchise Expo...
bezig met laden...
Bellaire Braend Flo Jake Fischer LCEE Le Chic Moodstreet Mortenz Ninni Vi NoBell Nono Rino & Pelle Soft & Jolly Street Called Madison Tygo & Vito Bloomings Webshops: Wehkamp
bezig met laden...
Het FashionUnited Vakblad werd uitgebracht in een gecontroleerde oplage van 7.000 stuks en bood het laatste branche-nieuws, modetrends, en prognoses. Het tijdschrift werd gedrukt in een zeer luxe modieuze uitvoering en vormde daardoor een visitekaartje voor de branche. FashionUnited is in elf landen aktief met lokale formules zoals in Nederland,...
bezig met laden...
• LINCHERIE • WERKEN BIJ LINCHERIE • GETUIGENIS • ONZE EXPERTISE "I came in for a new bra and I left as a new woman" Als Lingerie Stylistes bieden wij een persoonlijk aanpak met als doel de vrouwelijke vormen van de vrouw te accentueren en zo het zelfvertrouwen van elke vrouw op te krikken! “Shaping the bodies and minds of women” “Close to the...
bezig met laden...
• Career • Vacancies • About us • Culture Since 2007, the Vente-Exclusive.com journey has started and this is only the beginning of a great story! Want to join a talented team and add your contribution to the fast growing leader in online flash sales in the Benelux? Check out our vacancies! • Amsterdam • Brussels Vente Exclusive has the...
bezig met laden...
• • • • Why choose us • Talent Areas • News • Locations • Job Search THINK OF THIS AS THE STARTING BLOCK FOR YOUR CAREER. WELCOME TO UNDER ARMOUR. Over the past two decades, we’ve evolved into the most innovative Brand in all of sports with a full line of performance apparel, footwear, and accessories. We didn’t just start an industry–we started...
|VISION STATEMENT MISSION STATEMENT 4 PILLARS OF GREATNESS WILLS bezig met laden...
Zoals de eerste koper van de dag de marktkoopman geluk brengt, zo is de eerste commerciële order voor een merk of ontwerper een belangrijke mijlpaal. Ook in creatieve sectoren moet tenslotte omzet worden gemaakt. FashionUnited vraagt gevestigde modenamen naar hun eerste betalende klant. Met onder andere Hans Ubbink, Fab, Spijkers en Spijkers en...
bezig met laden...
Wat is de favoriete winkel van Linda Tol? De favoriete stad van Peet Dullaert? Of de favoriete outfit van Elise van Wonderen? FashionUnited spreekt verschillende bekende personen in de modewereld over hun favorieten. {loadposition landing-pages-related-news}
bezig met laden...
Social media bieden tal van mogelijkheden. Maar hoe doen modebedrijven dat precies: online netwerken? En kun je nog zonder social media? FashionUnited spreekt in verschillende afleveringen Nederlandse modeondernemers over hun social media strategie. Onder andere Josh V, Etsy, Claudia Strater en Ecco komen aan bod. {loadposition...
bezig met laden...
Kunnen we in Europa spijkerbroeken fabriceren, tassen en schoenen maken, truien breien? En waar dan? In deze nieuwe serie onderzoekt FashionUnited de productiemogelijkheden in zes Europese landen: Spanje, Groot Brittanië, Nederland, Duitsland, Italië en Frankrijk, op zoek naar duidelijkheid omtrent kledingfabricage. {loadposition...
bezig met laden...