• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Perry Ellis te zien bij Miami HEAT

Perry Ellis te zien bij Miami HEAT

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Kledinggigant Perry Ellis heeft een commerciële afspraak gemaakt met een basketbalploeg. Met onmiddellijke ingang verschijnen op het centrale vlak van de baskets van Miami HEAT de logo's van Perry Ellis en Cubavera. Perry Ellis wil op deze manier de visuele aandacht voor het merk vergroten. Tot de deal behoort ook een radiospotje van 30 seconden. Deze zal tijdens de wedstrijden te horen zijn bij zowel Engelstalige als de Spaanstalige zenders. "Met deze directe gerichtheid op de Hispanics bevestigen wij onze bijzondere relatie met deze groeiende groep consumenten", laat Perry Ellis' COO Oscar Feldenkreis weten.

Ook vanuit The Heat Group wordt enthousiast gereageerd. "We zijn opgetogen dat een bekend merk als Perry Ellis onze partner wil worden," verklaart Eric Woolworth, hoofd zakelijke projecten. "we zien er naar uit om onze relatie te verdiepen en uit te breiden." Door de overeenkomst kan Perry Ellis de naam en kenmerken van HEAT gebruiken in winkelpromoties. Ook zal het label te herkennen zijn als de officiële kledingleverancier van het omroepteam van de basketbalploeg. Tijdens de Oostelijke Competitie zette The Heat één van de beste prestaties neer basketbalgebied.

Perry Ellis International Inc. ontwerpt, fabriceert en distribueert heren- en dameskleding, accessoires en parfums. Binnen het portfolio zitten merken als Cubavera, Jantzen, Munsingwear, John Henry, Original Penguin, Grand Slam, Natural Issue, Pro Player, the Havanera Co., Axis, en Tricots St. Raphael. Ook heeft het licentiebetrekkingen met Nike swimwear.