Givenchy rolt e-commerce platform uit in Nederland
bezig met laden...
Givenchy maakt het e-commerce platform nu ook beschikbaar in de vijf belangrijkste Europese markten; Groot-Brittanië, Italië, Duitsland, Nederland en Spanje. Dit maakt het modehuis bekend door middel van een persbericht.
Het platform, dat in september 2017 al geïntroduceerd werd in Frankrijk, geeft klanten toegang tot het complete collectie aanbod. Daarnaast zal de website maandelijkse productlanceringen hebben en zal de online-only capsule collectie gepresenteerd worden. Op het platform hebben klanten toegang tot producten die nog niet bij retailers wereldwijd beschikbaar zijn. Als onderdeel van de omni-channel strategie van Givenchy, kunnen klanten ook de voorraad in winkels inzien, bestellingen laten leveren in winkels en afspraken opzetten om kleding te passen.
“Givenchy.com brengt het modehuis dichterbij de klanten dan ooit tevoren,” aldus het persbericht. “Het geeft volgers de onmiddelijkheid waar ze om vragen samen met de vrijheid om hun Givenchy ervaring te cureren zoals zij willen.” Givenchy meldt eveneens dat de uitrol in deze vijf landen de eerste ‘golf van internationale uitrol is gepland in 2018’.
Beeld: Givenchy