• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Online multibrand warenhuis van LVMH heet ‘24 Sevres’

Online multibrand warenhuis van LVMH heet ‘24 Sevres’

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Luxegroep LVMH heeft de naam van het nieuwe online multibrand warenhuis onthuld. Het e-commerce platform heet ‘24 Sevres’ naar de Rue de Sevres waar warenhuis Le Bon Marche gevestigd is, meldt de groep. LVMH is de eigenaar van het warenhuis.

Op het online platform zullen merken uit het portfolio van LVMH te koop zijn maar ook andere merken op het gebied van kleding, accessoires en beautyproducten. De website gaat volgens Bernard Arnault, de eigenaar van LVMH, 6 juni live in 70 landen.

LVMH heeft al eerder een online platform gehad, eLuxury, maar dat werd weer offline gehaald. Volgens Ian Rogers, chief digital officer van de LVMH Group is de timing nu juist, zegt hij tegen de NY Times.

Alle merken in het portfolio van LVMH, van Alexander McQueen tot Louis Vuitton, hebben nu een eigen website en webshop. De online verkoop van de groep kwam vorig jaar neer op 2 miljard euro. Dit is 5.3 procent van de totale omzet van de groep.

Beeld: Website 24 Sevres

24 Sevres
E-COMMERCE
LVMH