• Home
  • V1
  • Columns
  • Donderdag is het zover, Loyalty 3.0!

Donderdag is het zover, Loyalty 3.0!

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Donderdagavond 11 oktober staat de Escape in Amsterdam

in het teken van Loyalty 3.0. Hét jaarlijkse evenement waar retailers en fabrikanten bij elkaar komen om de laatste trends op het gebied van loyaliteit met elkaar te delen. Ook dit jaar hebben we een aantal inspirerende sprekers voor je geselecteerd. Waaronder Wim van Zijl, Vice President e-Commerce bij Mexx Europe.

Wim
van Zijl legt ons uit hoe een omni-channel visie bij Mexx de ervaring van het shoppen zal veranderen. De klant van nu verwacht steeds meer dat vanuit ieder kanaal gekocht kan worden. Met voorbeelden uit de praktijk van Mexx wordt duidelijk hoe een gesegmenteerde benadering over een mix van kanalen (social, offline, mobile etc) de communicatie met de klant relevanter maakt. Het gebruik van social media neemt hier een belangrijke plaats in: niet alleen de spender, maar ook de sender wordt beloond via social media.

Het beloofd een mooie avond te worden. Op de website is het volledige programma te vinden.

Nog niet ingeschreven? Er is slechts nog een aantal plaatsen beschikbaar. Retailers en fabrikanten schrijven zich kosteloos in op www.smartretailmarketing.nl