• Home
  • V1
  • Columns
  • Gaastra neemt sales in eigen hand

Gaastra neemt sales in eigen hand

bezig met laden...

Scroll down to read more

Gaastra heeft de verkoop van zijn dames-, heren en kindercollecties weer in eigen hand genomen. Gaastra is in 1997 in

Nederland van start gegaan en werd sindsdien vertegenwoordigd door Bulthuis Agenturen in Amsterdam. Volgens commercieel directeur Marc Kooiman is na een periode van opbouw nu een tijd van consolidatie aangebroken. "Gaastra is in een nieuwe fase beland," zegt Kooiman, "wij willen focussen op partnerships met al onze klanten, van inkoop tot de doorverkoop aan de consument. "Daarnaast kiezen wij voor scherp key account management om grote klanten zoals De Bijenkorf optimaal te kunnen bedienen."

Jeroen Bulthuis van Bulthuis Agenturen heeft er vrede mee. "Wij hebben het merk opgebouwd, nu is het tijd om andere dingen te gaan doen. De klus is geklaard." Bulthuis vertegenwoordigt Scapa Sports en hij introduceert binnenkort twee nieuwe Italiaanse merken op de Nederlandse markt: Noodlepark en 313.