• Home
  • V1
  • Columns
  • Klantenteller en maximale omzet'

Klantenteller en maximale omzet'

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Werden klantentellers vroeger voornamelijk handmatig bijgehouden: de grootste besparingen zijn pas mogelijk als de

telinformatie periodiek via het netwerk wordt uitgelezen.

Doordat handmatige tellers te weinig informatie geven en teveel vragen van de discipline en betrouwbaarheid van sommige medewerkers, heeft SOLVA de nieuwste generatie telsystemen ontwikkeld die volautomatisch koppelen aan uw Kassa-, CRM of ERP systeem.

Nu krijgt u in uw rapportage niet alleen de conversie te zien, maar ook wanneer en hoe deze te verbeteren is, hoe serviceafhankelijk de winkel is en wat voor extra traffic de reclame nu werkelijk brengt.

Meer inhoudelijke tips kunt u lezen in de eerdere nieuwsbrieven op www.solva.nl

Het uitlezen van uw bezoekersteller kan nu ook automatisch en op meerdere momenten per dag. De nieuwste generatie bezoekerstelstystemen kunt u namelijk rechtstreeks aan uw netwerk koppelen. U kunt zélf bepalen hoe vaak de gegevens uitgelezen moeten worden, dat kan tot een nauwkeurigheid van 1 keer per 5 minuten. Zo krijgt u een helder beeld van de piekmomenten en de daluren op de winkelvloer.

De bezoekersaantallen kunnen automatisch worden geïmporteerd in uw bestaande Kassa-, CRM of ERP systeem. Zo ziet u direct op welke momenten het in welke vestigingen druk is. Deze informatie gekoppeld aan uw personeelsplanning geeft u met 1 druk op de knop ook het inzicht of de samenhang tussen bezoekersaantallen en personeelsinzet zó optimaal is dat bezoekers de aandacht krijgen die ze nodig hebben om tot kopen verleid te worden.

Zo wordt uw bezoekersteller steeds meer een klantenteller.