Leyva bevestigt dat de riem de winnaar is tussen de accessoires
bezig met laden...
De Spaanse riemenfabrikant Leyva bevestigt dat de
riem de koning is geworden van de accessoires in de mode winkels waarmee hij de stropdassen, manchetknopen, etc, het nakijken geeft. Het bewijs daarvan is de spectaculaire groei in verkoop en verkooppunten welke de Leyva riemen dit jaar onderging. De constante evolutie in de modewereld heeft op de catwalks een veel sportiever en minder stijf concept tentoongesteld waarbij de traditionele accessoires, welke bij een kostuum geassocieërd worden: stropdassen, manchetknopen... hun plaats hebben verloren aan de riem. De riem is daardoor de nummer één accessoire geworden voor 2010, waarbij het de tendentie zal aanhouden voor het komende jaar 2011. De stijgende verkoopcijfers van het merk Leyva www.aleyva.com die dit jaar behaald zijn, zijn daar het bewijs van.
Dankzij hun continue ontwikelingen, nieuwe technieken en materialen maakt het Leyva tot een icoon voor de gebruikers van artikelen in het hoge segment.