Lollipops naar Nederland
bezig met laden...
Fans van het accessoirelabel voor ‘meisjes van alle leeftijden’ Lollipops kunnen hun
hart ophalen; eindelijk is het label ook in Nederland te koop, en wel aan de Denneweg 51 in Den Haag. Lollipops legt de focus op tassen, schoenen en sieraden voor de doelgroep twintig- tot veertigjarige vrouwen. Maar ook vrouwen buiten die leeftijdscategorie vallen voor de tassen met knoopjes, kraaltjes, strikjes, bloemen en prints. Met vier collecties per jaar en achthonderd unieke ontwerpen voldoet het merk aan veel verschillende wensen. Lollipops is zelfs een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan zodat ook de moderne zakenvrouw en studente haar laptop in een fancy tas kan dragen.In 1998 verscheen Lollipops van ontwerpster Marjorie Mathieu voor het eerst op de beurs Pret-à-Porter in Parijs en vervolgens ging het snel met het modeaccessoiremerk. Het label opende een eerste zaak in Parijs en daarna volgden meer dan negentig winkels in Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Italië, Portugal, Spanje, Zwitserland, het Midden Oosten en Azië.