Loyalty 3.0
bezig met laden...
Nog een week te gaan en dan is het zover! Op donderdag 11 oktober vindt alweer de 5e editie
van het Smart Retail Marketing Event plaats in de Escape in Amsterdam. Om je alvast een impressie van de avond te geven, doen twee sprekers hieronder hun verhaal.Direct Marketing is een bijzonder krachtig middel gebleken in het terugdringen van uitstroom en het verhogen van loyaliteit. Dé reden voor Hunkemöller om een nieuwe multi-channel contactstrategie voor heel Europa te ontwikkelen. Verschillende kanalen als social, sms, e-mail, direct mail en de mobile app ondersteunen het Loyaliteitsprogramma van Hunkemöller. Adriana Hoppenbrouwer zal uitleggen hoe de dialoog met de klant bijdraagt aan klantloyaliteit.
De derde spreker van de avond is Albert Visser marketingmanager bij FreshCotton. Hij is als 29 jarige al vijf jaar marketingmanager van FreshCotton. Na een studie multimedia design ging hij aan de slag voor FreshCotton en sloeg de brug tussen technologie en marketing.
FreshCotton realiseerde binnen een jaar 50% groei op online conversie en een drastische verlenging van de consumer life cycle. Albert Visser zal ons laten zien hoe FreshCotton dit heeft bereikt door de implementatie van Robert Cialdini’s ‘’six principles of persuasion’’ binnen de gehele organisatie en loyale klanten in te zetten als evangelisten.
Kom naar dit unieke event en laat je inspireren! Retailers en fabrikanten schrijven zich kosteloos in via http://www.smartretailmarketing.nl/nl/inschrijven