Mode in trek bij De Bijenkorf Maffe Marathon
bezig met laden...
Een zwart aansluitend jurkje van French Connection en een
dameszonnebril van Michael Kors zullen vandaag waarschijnlijk snel zijn uitverkocht bij warenhuis De Bijenkorf. De twee modeproducten scoorden het hoogst op de online verlanglijstjes die consumenten voor aanvang van de Maffe Marathon-actieperiode konden invullen.De Maffe Marathon voorjaarsactie werd in 2008 in het leven geroepen en is de tegenhanger van de bekende Drie Dwaze Dagen in oktober. Artikelen worden speciaal ingekocht voor deze actieperiode, die twee weken duurt.
De Bijenkorf verwacht de komende twee weken 1,3 miljoen bezoekers in de twaalf filialen van het warenhuis en nog eens 2,5 miljoen bezoekers in de webshop. Het assortiment van de Maffe Marathon is online 1,2 miljoen keer bekeken en de Bijenkorf app meer dan 50.000 keer gedownload.
De marathonactie duurt nog tot en met zondag 7 april 2013.