NZA new zealand auckland ontwikkelt storeconcept
bezig met laden...
Om de unieke sfeer van het merk te benadrukken en de
presentatie en positie op de verkoopvloer te verbeteren is een uniek storeconcept ontworpen. Dit nieuwe concept is recentelijk al uitgerold bij departmentstore Galleria in Duitsland en in een monobrand NZA store in hartje Barcelona. Het concept wordt helemaal op maat en aan de wensen van de klant opgezet en turn key afgeleverd. Marcel Jansma; international salesmanager van NZA; retailers zijn erg aan het nadenken hoe ze meer marketing in hun winkel moeten brengen in combinatie met de uitstraling van hun winkel. Kernbegrippen zijn sfeer,gevoel en beleving . Kernwaarden van NZA zijn; The Spirit of Adventure,The discovery of Nature en the Experience of New Zealand Auckland.
Wij hebben goed nagedacht hoe we deze key-waarden non-verbaal kunnen communiceren op juist die plek waar het allemaal om gaat; de juiste positie op de verkoopvloer en vervolgens de manier waarop ons merk gepresenteerd wordt. Wij willen onze partners in staat stellen om die unieke waarden ook in hun winkel neer te zetten en ze daar de juiste ,prijsconcurrende , tools voor aan te bieden.