• Home
  • V1
  • Leads
  • Livera introduceert ‘For Girlz’

Livera introduceert ‘For Girlz’

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

Livera weet van geen ophouden. Eerst lanceerde de lingerieketen in 2005 het eigen merk Livera. Daarna ontwikkelde de keten in 2006 het merk Dyanne –in samenwerking met imagostyliste Dyanne Beekman- en in 2008 Yolanthes

Choice –in samenwerking met Yolanthe Cabau van Kasbergen. Vanaf half augustus 2010 komt er opnieuw een lijn bij. Dan lanceert Livera een vierde collectielijn body & nightwear, onder de naam: For Girlz.

Het nieuwe merk is ontworpen voor jonge meiden en hun beleving van ‘het zelf kiezen van de eerste beha in een compleet lingeriesetje’. Daarmee is For Girlz een aanvulling op de andere eigen merken, waarvan Dyanne de basics vertegenwoordigt en Yolanthes Choice de meer verleidelijke lingerie.

Livera meent dat de tijd rijp is voor de nieuwe lijn aangezien de lingeriemarkt voor jonge meisjes groeit: “Uit de statistieken blijkt dat meisjes sneller groeien dan vroeger,” vertelt Diederik Huffstad van communicatiebureau Comotion namens Livera. En: “Uit eigen onderzoek van Livera blijkt dat de smaak van meisjes is veranderd. Ze willen geen kanten behaatjes meer, maar stoere en vrolijke lingerie.”

De kleuren in de nieuwe lijn zijn dan ook opvallend; met helder kobaltblauw en knalroze in speelse strepen, kleine stippen of een stoere graffititekst. De eerste collectie bevat 3 beha’s (vanaf 65 AA). Daarnaast zijn er nog enkele hemdjes en tops in verschillende prints, variërend van superkort, getailleerd of uni. Voor de nacht is er keuze uit een ‘sports’ short met contrasterende prints, een relaxte driekwart tricot broek of een nightdress in tricot.