Nieuwe naam: LÖV
bezig met laden...
Bijzondere nieuwkomer De fiets speelt een belangrijke rol in de Nederlandse mode. Dat bleek onlangs uit het wetenschappelijke modeonderzoek ‘Dutch Fashion Identity in a Globalised World’. Het label LÖV heeft die zogenoemde ‘fietsfactor’. LÖV maakt luxe eco-regenjassen waarin vrouwen er elegant uitzien en zich comfortabel voelen, ongeacht het weer. Ontworpen voor zonnige dagen en geschikt om een behoorlijke plensbui te weerstaan.
Segment MINT
Signatuur
Modefabriek “Zowel de functionele als de duurzame kant van ons merk willen we beter onder de aandacht brengen. Uit de enthousiaste reacties van consumenten blijkt dat er veel vraag is naar mooie, praktische jassen. Graag maken we daarom kennis met detaillisten die hun klanten een bijzonder kwaliteitsproduct willen bieden.”
Inspiratie “De nieuwe ontwerpen zijn gebaseerd op klassiekers uit de jaren zestig. De jassen zijn halflang tot lang met ingetogen kleuren, waarbij de zachtgroene binnenkant mooi afsteekt. Doordat we rekening houden met de verschillen in figuur van de Europese vrouw, zit er voor iedereen wel een perfecte jas tussen. Bovendien gaan ze jaren mee en zullen ze niet snel vervelen! Enkele modellen uit de collectie voor 2012 keren terug in nieuwe kleuren, uitgevoerd in biokatoen of gerecycled polyester, geheel volgens de slow fashion trend.”
Bestseller “Onze interpretatie van de klassieke poncho zal zeker goed aanslaan. Deze luxe regenjas heeft een prachtige snit en is tegelijkertijd innovatief. De jas is namelijk speciaal ontworpen om droog te blijven op de fiets.”
Natasja Admiraal
Dit is een voorpublicatie uit de beurseditie van FashionUnited Magazine die deze week verschijnt.