Nieuwe naam: Minkpink
bezig met laden...
Bijzondere
Segment Appearance
Signatuur Karakteriserend voor het merk zijn de sterke prints en de eigenzinnige Australische look. De collecties zijn kleurrijk, draagbaar en een beetje bohemien. Minkpink heeft een duidelijke doelgroep voor ogen: de zogenaamde ‘25-something girl’ met lef, die de wereld wil veroveren. Een vrouw die graag in het midden van de belangstelling staat, actief is op sociale media en houdt van een feestje. Fotografie is erg belangrijk bij Minkpink. Brutale campagnes zetten de doelgroep perfect neer.
Modefabriek “Minkpink is groot in Amerika en de UK en wordt al verkocht bij onder asos.com en Urban Outfitters,” vertelt Carin van de Weerd van Walhallabrands. “Nu is Nederland aan de beurt om kennis te maken met dit vernieuwende, hippe Australische label. Tijdschriften als Grazia en Glamour zijn razend enthousiast en vullen vele shopping pagina’s en editorials met Minkpink. Het is nieuw, jong, fris en draagbaar: precies wat we willen in deze snelle tijd. Door op de Modefabriek te staan willen we het merk een boost geven en Nederlandse vrouw van rond de twintig/dertig aanspreken. We hopen in de toekomst veel vernieuwende winkels te vullen met dit eigenzinnig en kleurrijke label.”
Inspiratie “Vintage design, trends, street style en persoonlijke ervaringen van het designteam vormen de inspiratiebronnen voor de zomercollectie van 2013.”
Natasja Admiraal
De beurseditie van FashionUnited Magazine met daarin alle nieuwe namen is gratis af te halen in het Media & Magazines centrum op de Modefabriek.