Lees alles over de nieuwste kinderkleding trends op deze speciale kinderkleding trend pagina.
Een nieuw merk is de kindermodebranche ingestapt. Tijdens kindermodebeurs Sunday School was het debuut van Raizzed te zien, een merk van moederbedrijf Vingino. De merknaam verwijst naar het feit dat de mensen achter het merk zijn ‘born and raizzed’ in denim. “Bij Raizzed vinden ze dat iedereen moet kunnen opgroeien in denim. Daarom ontwikkelen...
bezig met laden...
Het is geen geheim dat het moeilijke tijden zijn voor de kindermodebranche, het aantal winkels neemt al jaren af volgens cijfers van Locatus en CBS. Van die moeilijke tijden is op het eerste gezicht niks te merken tijdens kindermodebeurs Sunday School. In De Fabrique in Maarssen worden rond de 220 collecties gepresenteerd en het rumoer van de...
Superdry stapt de kindermodebranche in. Dit maakt Superdry Plc bekend in een persbericht. Het bedrijf lanceert de eerste collectie voor kinderen voor het herfst 2019 seizoen. De eerste collectie zal ongeveer 200 items bevatten voor zowel jongens en meisjes. De collectie richt zich voornamelijk op T-shirts, jassen en truien voor zowel jongens en...
Ook kinderen kunnen tegenwoordig in kleding van G-Star Raw gekleed. Het Nederlandse denimmerk lanceert een kinderkledinglijn in samenwerking met de Franse Kidiliz Group. De eerste collectie zal te koop zijn in de juli 2019, zo maakt G-Star bekend in een persbericht. De collectie zal gericht zijn op jongens en meisjes tussen de leeftijden van...
Daily Paper stapt de kindermode in, zo blijkt uit een persbericht van het bedrijf. Het streetwear label lanceert namelijk een babylijn, aldus het bericht. “De nieuwe babylijn is ontstaan uit onze zoektocht naar het inspireren van de volgende generatie,” aldus het merk. De collectie bestaat uit een hoodie, broek, romper pakje en een romper met...
Na drie seizoenen komt Playtime Berlin tot zijn einde. De bezoekersaantallen waren niet zoals verwacht en ook exposanten uit het buitenland bleven uit, zo meldt de beurs in een persbericht. Playtime wil zich nu op andere markten richten en trekt zich terug uit Berlijn. “Na drie seizoenen in Berlin heeft Playtime veel van de exposanten geholpen...
Mytheresa.com, de luxe online moderetailer, gaat uitbreiden. Het platform zal vanaf komende lente ook kinderkleding verkopen, zo bevestigt het bedrijf tegen Textilwirtschaft.de. Het is niet de eerste keer dat de e-tailer zich op kinderen richt, voor een beperkte tijd waren er ook kinderschoenen verkrijgbaar van de MiniMe-collectie van het...
Otrium is hard aan het uitbreiden. Onlangs introduceerde de online outlet al een nieuw mannen segment op het platform en nu wordt er ook kinderkleding aangeboden, zo blijkt uit een persbericht. “Het doel, in 2020 de slimste en grootste online fashion outlet van Europa te zijn, komt hiermee snel dichterbij,” aldus het bericht. Merken zoals onder...
Net-a-Porter boort een nieuwe doelgroep aan. Vanaf 16 juli aanstaande opent het luxe e-commerceplatform in samenwerking met Gucci een pop-upwinkel voor kinderen in de leeftijdscategorie nul tot en met twaalf. De tijdelijke winkel gaat na zes weken weer offline. Dit meldt Net-a-Porter in een persbericht. "De lancering van de pop-up op...
Het aankomende beursseizoen moet het doen zonder een editie van WFC Just Kidz, zo bevestigt Mike Cats van het World Fashion Centre tegen FashionUnited. Afgelopen winter kwam de kindermodebeurs weer terug na een afwezigheid van acht jaar. “Helaas gaat de zomereditie niet door vanwege te weinig animo. We onderzoeken of we de wintereditie wel door...
Het beursseizoen staat al bijna weer voor de deur en ook bij de organisatie van Sunday School zijn de voorbereidingen in volle gang. De eerste editie van de kindermodebeurs kreeg in januari positieve feedback en komt voor een tweede editie groter en internationaler terug. FashionUnited sprak oprichter Rob de Vos telefonisch over de ontwikkeling...
De toonaangevende Europese kindermodeketen Kidiliz is zich aan het voorbereiden op een nog grotere groei in zijn sector, nadat het eerder dit jaar werd overgenomen door de Chinese Semir Group. Voorafgaand aan de uitrol, neemt FashionUnited de historische acquisitie onder de loep. Chinese investeerders hebben hun aandacht de afgelopen jaren...